800
۰
در گفتگو با علمای اهل سنت سیب و سوران مطرح شد

حضور مردم در انتخابات خاری درچشم دشمن است/ رقم خوردن حماسه ای دیگر با عزم ملی مردم درانتخابات

علمای اهل سنت شهرستان سیب و وسوران ضمن دعوت از مردم جهت شرکت در انتخابات، پیش بینی کردند با عزم مردم حماسه ای دیگر در تاریخ ماندگار خواهد شد.
h
h
مولوی ابراهیم جهانی مدرس حوزه ی علمیه ی شهر سوران در گفتگو با شستون با بیان اینکه انتخابات و شرکت در انتخابات امری واجب و یک وظیفه ی شرعی است، اظهار داشت: 18 سالگی سن رسیدن به تکلیف است و شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت قدمی در این راه است.
وی بیان کرد: مردم با شرکت در انتخابات خاری در چشم دشمنان می شوند و با پایبندی تا پای جان، از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

مدرس حوزه علمیه شهر سوران با بیان اینکه مردم باید به افراد اصلح و توانمند رای دهند، ادامه داد: همگان با شرکت در انتخابات نشان دهند ایران اسلامی یک ملت واحد، متحد و یکپارچه است.
وی  از عموم مردم ولایت مدارسیب و سوران و استان دعوت کرد تا ضمن شركت در اين حركت الهي، سياسي در روز جمعه وظيفه شرعي و ملي خود را به ظهور گذاشته و انگيزه تمام ناشدني مردم در دفاع از آرمان های انقلاب را به جهانيان علی الخصوص دشمنان کور دل اسلام ثابت نمايند.
مولوی مراد پیام امام جمعه ی سیب در گفتگو با شستون  شرکت در انتخابات سهیم شدن در یک حماسه بزرگ دانست که این حرکت خودجوش در دفتر تاریخ ماندگار می شود، اظهار داشت:. در این برهه از زمان ایران اسلامی در موقعیت حساسی در منطقه و جهان قرار دارد که حضور مردم در انتخابات را برای اقتدار بیشتر نظام لازم و ضروری دانست .
امام جمعه ی دهستان سیب گفت: در حالی که بسیاری از کشورها با تبلیغات خود سعی در کمرنگ جلوه دادن انتخابات و حضور مردم ایران اسلامی در آن را دارند، اراده و عزم ملی مردم اتفاق خوشایند دیگری را رقم می‎زند که باعث سربلندی نظام می‎شود.
وی در پایان  از کلیه مردم انقلابی، شهید پرور و همیشه در صحنه ی شهرستان جهت حضور گرم و پرشور در انتخابات دعوت کرد تا باری دیگر خاطره ای خوش را برای  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت رهبری فرزانه ی حضرت آیت الله خامنه ای است را  به یادگار گذاشته شود.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 6840
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *