800
۰
گزارشی از فرازو نشیب های روشنایی بزرگراه مولوی ساداتی؛

چشمان تاریک بزرگراه ترانزیتی سراوان روشن شد/ تجهیزات برق بزرگراه مولوی ساداتی به سرقت رفته است

رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای سراوان گفت: پس از کش و قوس های فراوان سرانجام عصر روز گذشته بزرگراه مولوی ساداتی سراوان مجدد روشن شد.
ب
ب
به گزارش شستون،  بزرگراه مولوی سید عبدالعزیز ساداتی که تنها پس از 45 روز از افتتاح، خاموش شد، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان عصر روز گذشته روشن شد  که این بزرگراه به جاده ترانزیتی کوهک متصل می شود که علاوه بر اینکه از ترافیک بالایی برخوردار است، مسیر تردد روستاییان نیز به شمار می رود.
 نبی بخش رئیسی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اذعان داشت: به دنبال نشست هفته گذشته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه ای سیستان و بلوچستان در خصوص روشنایی مجدد بزرگراه های سطح استان و همچنین بزرگراه مولوی ساداتی سراوان، مقرر شد که اشتراک های برق این بزرگراه مجدد برقرار شود و روشنایی بازگردد.
وی  علت تأخیر یک هفته ای روشنایی مجدد بزرگراه را به سرقت رفتن کابل ها و تابلوها وتجهیزات برق در این بزرگراه اعلام کرد که پس از پیگیری های و تلاش های اداره برق شهرستان، عصر روز گذشته بزرگراه مولوی ساداتی مجدد روشن شد.
بزرگراه مولوی ساداتی از پروژه های بهمن سال گذشته بود که در دهه فجر افتتاح شد اما به دلیل عدم پرداخت هزینه برق مصرفی این درخواست مکتوب اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به جمع آوری اشتراک ها، بزرگراه پس از چند مدت دوباره خاموش شد.
   
 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراوا ن در خصوص نحوه پرداخت هزینه برق مصرفی روشنایی این بزرگراه گفت: توافقاتی در خصوص چگونگی پرداخت هزینه روشنایی برق بزرگراه مولوی ساداتی میان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت توزیع برق استان صورت گرفته است که فعلا هزینه پرداختی از شهرداری سراوان، شهرداری محمدی و دهیاری های حومه ساقط شده است.
در صورت جلسه ۲۸ فروردین ۹۵ آمده است که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای موظف به اجرای عملیات پروژه و شهرداری سراوان، شهرداری محمدی و دهیاری های حومه ملزم به پرداخت هزینه برق مصرفی هستند که درویش نارویی فرماندار سراوان، سید منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی، نوید ملازهی بخشدار مرکزی به نمایندگی از دهیاران حومه بزرگراه، شهردار وقت سراوان و نماینده شهرداری محمدی امضا کرده اند.
رئیسی همچنین از فرماندار، مولوی ساداتی، جوانان مطاله گر شهرستان و همچنین رسانه هایی که پیگیر این موضوع بودند تشکر و قدر دانی کرد.
 
 
انتهای پیام/1319
 
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 8057
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *