800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

امام رضا (ع) التیام بخش دل های شکسته/خوش خلقی بارزترین صفت آن امام بزگوار است

امام جمعه موقت شهرستان سراوان اظهار داشت: خداوند متعال به واسطه امام رضا (ع) دل های شکسته را التیام می بخشد.
gvfdbd
gvfdbd
حجت الاسلام والمسلمین یوسف مرادی امام جمعه موقت و رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: خداوند به واسطه امام رضا (ع) خانه ها را محفوظ، گرسنه را سیر، نزاع عای بین مردم را اصلاح و دل های شکسته را التیام می بخشد.
وی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) در یازدهم ذی القعده سال 148 هجری قمری در شهر مدینه به دنیا آمده است، گفت: در زمان امام رضا (ع) همه افراد جامعه حتی دشمنان از او خشنود و راضی بوده اند.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به فرمایشات امام رضا (ع) تصریح کرد: هر کس مرا زیارت کند و حق مرا بشناسد و اطاعت مرا بر خود لازم بداند، من و پدرانم در روز قیامت شفیع او خواهیم بود.
وی در ادامه بذل و بخشش، تدبیر، صبر و دوری از دنیا را از فضایل امام رضا (ع) عنوان کرد و اذعان داشت: خوش خلقی از بارزترین صفات آن حضرت است و در روز ولادت هر کسی به نوعی نسبت به امام رضا (ع) ارادت داشته باشد برای او جشن خواهد گرفت.
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی سراوان با اشاره به فرمایشات امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: هر کس در روز قیامت ما شفیع او باشیم نجات پیدا می کند حتی اگر بر او گناه جن و انس نوشته باشند.
وی نصب پلاکارد ولادت امام رضا (ع) توسط ارگان ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی، برپایی جشن، راه اندازی ایستگاه صلواتی را از جمله مراسمات سالروز ولادت آن امام فرهیخته دانست و گفت: متولیان در برپایی جشن ها نظافت را رعایت کنند تا باعث آزاد و اذیت کارگران شهرداری نشود.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان در پایان اظهار داشت: توصیه می کنیم مردم خود را از زیارت امام رضا (ع) محروم نکنند و سیره آن حضرت را مطالعه و سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
 
انتهخای پیام/1675
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 8141
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *