800
۰
امام جمعه موقت شهرستان سراوان:

۱۷ شهریور نقطه آغاز پایان رژیم ستمشاهی شد/ سکوت مجامع بین المللی مقابل کشتار مسلمانان میانماری

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: سکوت مجامع بین المللی مقابل کشتار بی رحمانه مسلمانان میانماری حکایت از توطئه سازمان یافته ضد اسلامی دارد.
ع
ع
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور امام جمعه موقت شهرستان سراوان در جمع نماز گزاران جمعه گفت: 17 شهریور یادآور کشتار دسته جمعی مردم توسط نظام ستمشاهی در سال 1357 که این که واقعه به جمعه سیاه، کشتار 17 شهریور و واقعه 17 شهریور معروف است که یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.
وی افزود: نظامیان رژیم ستمشاهی گلوله های آتش زا  را به سمت مردم بیگناه پرتاپ می کردند و مردم زیادی را به خاک و خون کشاندند که در اصل، این حادثه نقطه آغاز پایان رژیم ستمشاهی شد که اعتراضات گسترده مردم و اعلام برائت از رژیم پهلوی را به دنبال داشت.
  امام جمعه موقت  شهرستان سراوان در ادامه با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر خم، عید امامت و خرسندی را شادباش گفت و افزود: پیامبر اکرم (ص) در حج الوداع و سرزمین غدیر خم، علی (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی که  پیامبر اکرم(ص) با معرفی حضرت علی (ع) به عنوان جانشین خود، رسالت خود را کامل کرد.
حجت الاسلام و المسلمین عزیز پور به نمازگزان توصیه کرد تا بیانات پیامبر (ص) را که در وصف حضرت علی (ع) فرموده اند، مطالعه کنند و در ادامه اضافه کرد: آیات متعددی در قرآن کریم در خصوص فضیلت امام علی (ع) ذکر شده است مانند آیه مباهله که توصیه می شود این آیات نورانی به دقت مطالعه شود.
وی اظهار داشت: امامت موضوعی است که از جانب خداوند باری تعالی انتخاب و تصمیم گیری می شود و امامت عهدی از جانب پروردگار عالم است که باید از آن پیروی کنیم.
امام جمعه موقت شهرستان به افرادی که مولا را دوست معنا کرده اند، گفت آیا برای دوست بیعت لازم است؟ و در ادامه افزود: در تاریخ آمده است که تمام افرادر در آن روز با امام علی (ع) بیعت کردند چرا که بیعت یک مسئله سیاسی و حکومتی است.
 حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور خاطر نشان کرد: کشتار دست جمعی مردم مسلمان میانمار که از هفته های گذشته توسط تندرو های بودایی و دولت این کشور آغاز شده است، قلب مسلمانان به ویژه شیعیان را به درد آورده است.
وی تصریح کرد: کشتار بی رحمانه مسلمانان در میانمار و سکوت مجامع بین المللی از این فاجعه دردناک حکایت از یک توطئه سازمان یافته ضد اسلامی دارد.
 امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به  نسل کشی بزرگ مسلمانان توسط بودایی ها، گفت: متأسفانه مجامع بین المللی در این باره سکوت اختیار کرده اند و از کشورهای اسلامی هم حرکتی دیده نمی شود.
حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران  در جهت دفاع از مردم مظلوم میانمار کمک هایی را انجام داده است، که یک سری اقداماتی در جهت عدم کمک رسانی به مسلمانان میانمار در حال انجام است که امید است دولتمردان با تقویت پشتکار خود از مسلمانان میانمار دفاع  کنند تا شاهد کشته شدن بیشتر مسلمانان نباشیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بلاد های کفر، اسلام را یک تهدید جدی برای خود تلقی می کنند چرا که اسلام برای استکبار و کشورهای زیاده خواه خطر محسوب می شود.
انتهای پیام/
 
 
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 8654
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *