800
۰
در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سراوان مطرح شد

دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی ایران است/ انقلاب اسلامی زلزله عظیمی که شعاع آن دنیا را در برگرفت

فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: در هر کشور نقطه عطفی وجود دار که مایه بالندگی آن کشور محسوب می شود و دوران دفاع مقدس نیز نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود که افتخار بزرگی برای ملت ایران است.
a
a
به گزارش شستون، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در مرزبانی شهرستان سراوان با حضور امام جمعه شهرستان، رئیس دادگستری، فرماندهان انتظامی و نظامی، علما، روحانیون، دانشگاهیان، مدیران دستگاه های اجرایی و بسیجیان برگزار شد.
 سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را مظهر وحدت، ایثار و از خودگذشتگی دانست.
وی افزود: در هر کشور نقاط عطفی وجود که مردم آن کشور به آن نقاط افتخار می کنند و دوران دفاع مقدس از نقاط عطفی است که ملت ایران به آن می بالند.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: ثمره و عطر روحبخش دوران دفاع مقدس کماکان در جامعه عطر افشانی می شود که از رایحه خوش آن همه رزمندگان دنیای اسلام بهره مند می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان نیز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان با بیان اینکه با انقلاب اسلامی و پیروی از مکتب امام خمینی (ره) توانسته ایم با دنیا مقابله کنیم و عزت و عظمت ایران اسلامی را در سراسر عالم ترویج دهیم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران زلزله عظیمی بود که در خاورمیانه رخ داد و شعاع  آن سراسر عالم را در برگرفت.
وی انقلاب اسلامی را ابطال کننده نظریه پوشالی و بی مبنای مارکسیسم که توسط غرب گراها در عالم ترویج داده شده بود، برشمرد و ادامه داد: انقلاب تحرکی را در جغرافیای یک ونیم میلیاردی دنیای اسلام ایجاد کرد و با ارائه الگوی مقاومت میان کشورهایی که از آمریکا زخم خورده اند، بیداری را رواج داد.
امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: آمریکا که خود را ابر قدرت جهان می داند و در دنیا یکه تازی می کند مقابل انقلاب اسلامی ایران شکست خورد و به چالش کشیده شد چرا که انقلاب اسلامی در برگیرنده تمامی قشر ها و طیف ها در جامعه بود و در درون و برون تغییر و تحول سیاسی ایجاد کرد.

 

 

 

 

 
 
 

انتهای پیام/1319
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 8841
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *