800
۰
مدیر آب و فاضلاب شهری سراوان مطرح کرد:

عملیات اجرایی پروژه انتقال آب سکن به شهر گشت تقریبا تمام شده است/ نصب اتصالات سر چاهی تا روزهای آینده

مدیر آب و فاضلاب شهری سراوان گفت: عملیات اجرایی پروژه انتقال آب سکن به شهر گشت تقریبا تمام شده است، و به محض دریافت اتصالات سرچاهی از کارخانه مربوطه انتظار می رود که این طرح در هفته آینده به بهره برداری رسد.
عملیات اجرایی پروژه انتقال آب سکن به شهر گشت تقریبا تمام شده است/ نصب اتصالات سر چاهی تا روزهای آینده
به گزارش شستون؛ شهر گشت از دیرباز یکی از شهر های پرآب در جنوب سیستان و بلوچستان به شمار می رفت که این شهر با داشتن دو رشته قنات پرآب و دشت های حاصلخیز رو به نابودی است.
 به گفته برخی از مسئولین منابع آبی این شهر بسیار فقیر شده که توان پاسخگویی به نیاز مردم این شهر را ندارد و هر از چندگاهی شاهد قطعی چند روزه آب در این شهر هستیم.
طرح ملی انتقال خط لوله آب از سکن به شهر گشت جهت رفع مشکل کم آبی در این شهر و روستاهای حومه سال گذشته کلنگ زنی شد که امید می رود این طرح هر چه سریعتر به بهره برداری رسد.
 در پیگیری هایی که خبرنگار شستون از مهران نصرت زهی مدیر آب و فاضلاب شهری سراوان در این خصوص داشت، وی اظهار کرد: کار لوله گذاری این طرح به اتمام رسیده است.
مدیر آب و فاضلاب شهری سراوان با بیان اینکه شیرآلات نیز نصب شده است، گفت: در حال حاضر اتصالات سرچاهی که پمپ به خط لوله وصل می شود باقی مانده که قرار است یکی از کارخانه های مربوطه در سطح کشور ارسال کند.
نصرت زهی ادامه داد: اگرچه نمونه این اتصالات در استان موجود است اما با این فشار کاری با توجه به فاصله ارتفاعی 250 متری چاه تا ورودی مخزن، وجود ندارد که باید اتصالات با توان بالا در این طرح استفاده شود.
 وی درپایان با بیان اینکه تقریبا عملیات اجرایی رو به پایان است، خاطر نشان کرد: تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا این طرح تا هفته آینده به بهره برداری رسد.

انتهای پیام/ الف.د
دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 11099
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *