800
۰

کمبود سوخت زمستانه در شهر گلمورتی/یک مسئول: توزیع کالابرگ جدید نفت در دلگان آغاز شد

نبود سوخت منازل در آخرین روزهای زمستان موجب بروز معضلاتی برای اهالی مرکز شهرستان دلگان شده است.
کمبود سوخت زمستانه در شهر گلمورتی/یک مسئول: توزیع کالابرگ جدید نفت در دلگان آغاز شد
به گزارش شستون؛ به نقل از صدای بلوچ، شهرستان دلگان با جمعیتی بالغ بر ۷۵ هزار نفر در جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. علی رغم اینکه لوله گاز به شهرهای زاهدان و ایرانشهر از یک کیلومتری مرکز این شهرستان می گذرد اما اهالی این منطقه از طریق بخاری های نفتی منازل خود را گرم می کنند.

کمبود سوخت زمستانی یکی از معضلاتی است که این روزها مردم شهرستان دلگان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

نادر بامری یکی از اهالی این منطقه در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ اظهار کرد: در حالی که تنها یک جایگاه نفت که سوخت زمستانه منازل اهالی شهر گلمورتی را تامین می کند که این روزها به دلیل نبود سوخت معضلات زیادی برای مردم این منطقه به وجود آمده است.

وی افزود: زمانی که در تنها جایگاه سوخت زمستانه، نفتی جهت تحویل به ما وجود ندارد، در این سرمای هوا که اخیرا به دلیل بارش باران و طوفان شدید تشدید یافته از بخاری های برقی استفاده می کنیم، این بخاریها هم گرمای زیادی تولید نمی کنند و فقط برق مصرفی ما را افزون می کند.

بامری تصریح کرد: معضل کمبود سوخت از سال های قبل هم در مرکز شهرستان دلگان وجود داشته است اما همچنان اندیشه اساسی برای برطرف کردن آن وجود نداشته است.

وی گفت: مسئولان باید برای این معضل در مرکز شهرستان دلگان چاره اندیشی کنند چرا که این مردم مستضعف و فقیر هستند که شب های بلند زمستانی را تا صبح در خانه های خود از سرما می لرزند.

داودی یکی دیگر از شهروندان گلمورتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نبود سوخت در مرکز شهر دلگان موجب بروز مشکل برای اهالی این منطقه شده است.

وی ادامه داد: مردم برای گرم کردن منازل خود از بخاری نفتی استفاده می کنند، اما امسال نفت فقط همان اوایل زمستان توزیع شده است.

رمضان احمدیان متصدی جایگاه سوخت مرکز شهر دلگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : کالابرگ شماره ۴۰ نفت سفید ویژه خانوارهای عشایری و شهری و روستایی دلگان اعلام شده است.

وی افزود: با توجه به کثرت مراجعین به جایگاه سوخت و افزایش تعداد خانوارهای این شهرستان و همچنین عدم ثبت نام سوخت بعضی خانوارها با معضلات و مشکلاتی مواجه شده ایم.

احمدیان خاطرنشان کرد: در چنین مواقعی نیازمند همکاری و همیاری همه شهروندان هستیم و تنها در این صورت است که موفق به برطرف مشکلات خواهیم بود.

مجتبی شجاعی فرماندار شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا و پیگیری صورت گرفته، کالابرگ جدید توزیع نفت سفید اعلام شده است.

انتهای پیام/
 
 
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 13571
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *