800
۰

نقش پر رنگ لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در تأمین امرار معاش و معیشت مردم جنوب شرق/ پیشگامی این لشکر در برنامه های فرهنگی و ورزشی

رئیس شورای اسلامی روستای مورت شهرستان سراوان گفت: لشکر ۱۴ امام حسین (ع) علاوه بر تأمین امنیت در منطقه مرزی بم پشت، نقش بسزایی در تأمین امرار معاش و معیشت مردم منطقه دارد که قابل تقدیر و تحسین و موجب خرسندی مردم منطقه است.
نقش پر رنگ لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در تأمین امرار معاش و معیشت مردم جنوب شرق/ پیشگامی این لشکر در برنامه های فرهنگی و ورزشی
به گزارش شستون، نیروهای جهادگر سپاه پاسداران همواره در امر خدمت رسانی، کمک به محرومین و سازندگی مناطق محروم نسبت به دیگر نهاد ها و ارگان ها پیشگام بوده است.

در کنار مردم بودن نیروهای سپاه پاسداران دز جنوب شرق کشور و صعب العبور ترین نقاط شهرستان سراوان به قوت قلبی برای مردم این خطه از کشور تبدیل شده و در هر مراسم و مناسبت، در شادی و غم نیروهای زحمت کش سپاه و بسیج در کنار مردم حضور چشمگیری دارند.

یکی از افتخارات سپاه این است که هرکجا مردم احساس نیاز کنند، بدون فوت وقت برای خدمت بی منت با حضور چشمگیر خود در صحنه حضور موثر دارند.

نیروهای جهادگر و پاسدار و مرزدار لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در منطقه بم پشت نیز از نیروهای مخلص و با ایمانی هستند که با حقوق اندک و با پشتکار فراوان برای آبادانی و محرومیت زدایی در حال خدمت بی منت هستند.

فضل کریم بهرام زهی رئیس شورای روستای مورت در گفت و گو با شستون ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از پاسداران مدافعین مرزهای  وطن لشکر 14 امام حسین (ع)  به ملت شهیدپرور ایران اسلامی محضر مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معزز شهدت، اقدام وقیحانه و زشت و  به دور از انسانیت گروهک جیش الظلم را محکوم کرد.

وی افزود: عزت و استقلال سرزمین ایران عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم  بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنای واقعی بخشیده است.
 
رئیس شورای اسلامی روستای مورت ادامه داد: نیروهای جان بر کف  لشکر ۱۴ امام حسین (ع) که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم منطقه کرده اند علاوه بر تامین امنیت در بحث محرومیت زدایی  و کمک به خانوارهای بی بضاعت و کم درآمد  نیز کمک های شایانی انجام داده اند.
بهرام زهی اضافه کرد: لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با توزیع بسته های حمایتی  و تهیه و توزیع نوشت ابزار برای دانش آموزان در مدارس  و همچنین امور فرهنگی فعالیت پر رنگ در این منطقه دارد که مردم این خطه از کشور همواره قدر دان زحمات بی بدیل نیروهای جهاد گر، مرزبان و حافظان سپاه هستند.

وی خاطر نشان کرد: نظر به اقدامات خوب سپاه در این منطقه که باعث خرسندی و رضایت مردم منطقه شده، این امر برای دشمنان بسیار سخت بوده که علیه مدافعان وطن دست به چنین جنایتی زدند.

رئیس شورای اسلامی روستای مورت گفت: تأمین امنیت یکی از مسئولیت های خطیر لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان در این نقطه صفر مرزی است که با تعاملی که با مردم منطقه داشته اند و به خوبی ایفای وظیفه کرده اند.

بهرام زهی سلوک، اخلاق پسندیده اسلامی همراه با معنویت، اخلاص و صداقت را از ویژیگی های نیروهای لشکر امام حسین (ع) اصفهان در این منطقه عنوان و تصریح کرد: علاوه بر تأمین امنیت در منطقه مرزی، نقش بسزایی در تأمین امرار معاش و معیشت مردم منطقه دارند که قابل تقدیر و تحسین و موجب خرسندی مردم منطقه است.

رحیمه درازهی یکی از معلمان بخش بم پشت شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون ضمن محکومیت حادثه تروریستی جاده خاش_زاهدان، اظهار کرد: لشکر ۱۴ امام حسین (ع) برنامه های فرهنگی زیادی در منطقه برگزار کرده که همواره  تهیه جوایز به دانش آموزان در برنامه های فرهنگی و ورزشی بر عهده این لشکر بوده است.

وی برگزاری مسابقات ورزشی میان دانش آموزان، برگزاری مسابقات نقاشی، برگزاری مسابقات قرآن را از جمله برنامه های فرهنگی ورزشی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در روستاهای مرزی این خطه از کشور عنوان کرد.

این معلم بم پشتی ادامه داد: همچنین لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در این منطقه فعالیت های چشمگیری در حوزه مدرسه سازی، مرمت و بازسازی مدارس، رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس و بهداشت مدارس داشته است.

درازهی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی مخاطرات فضای مجازی برای بانوان منطقه از دیگر فعالیت های این نهاد مردمی بوده است.

انتهای پیام/الف.د
 
سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 13581
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *