800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

بیانات مقام معظم رهبری گره‌گشای تمامی مشکلات است/ جهاد تبیین بهترین تاکتیک برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن

حجت الاسلام و المسلمین مختار سابکی گفت: جهاد تبیین بهترین تاکتیک برای مقابله با نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن است و یک واجب عینی محسوب می شود.
بیانات مقام معظم رهبری گره‌گشای تمامی مشکلات است/ جهاد تبیین بهترین تاکتیک برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن
به گزارش شستون،‌ حجت الاسلام و المسلمین مختار سابکی امام جمعه موقت سراوان بیان کرد: ما مانند حضرت ابراهیم(ع) و امام حسین (ع) نیستیم که آزمون های سخت الهی را پشت بذاریم اما حضرت ابراهیم (ع) و سرور و سالار شهیدان را دوست داریم امید می رود با این دو بزرگوار در قیامت محشور شویم.

وی افزود: منویات‌مقام معظم رهبری همیشه گوهر بار بوده و ما باید همواره فرمایشات رهبر انقلاب را در تمامی زمینه به ویژه مقابله با دشمن سرلوحه کار خود قرار داده و عملی کنیم.

امام جمعه موقت سراوان با اشاره به موضوع نفوذ، اضافه کرد: نفوذ گاها به شکل اقتصادی، امنیتی و فرهنگی صورت می گیرد که در این زمینه دشمن در حال تلاش است و‌ بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری برخی از نفوذ ها از نفوذهای دیگر اهمیت بیشتری دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در زمینه امنیت در تلاش هستند اما عوامل امنیتی کشور هوشیارانه مقال تهاجم دشمن ایستادگی دارند و توطئه های دشمن را خنثی می کند.

وی تصریح کرد: نفوذی که رهبر انقلاب همواره دغدغه آن را داشته اند نفوذ فرهنگی است، که پیچیدگی های خاص خود را دارد چرا که اینبار دشمن از این طریق وارد شده است.

امام جمعه موقت سراوان بیان کرد: وظیفه داریم مقابل تاکتیک های دشمن در این زمینه طبق دستورالعمل و نسخه طراحی شده مقابله کنیم که هما جهاد تبیین است.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی گفت: دشمن به نفوذ فرهنگی و سیاسی دل بسته و رسالت ما مقابل هجمه های دشمن این است که تاکتیک ها را تغییر دهیم.

وی اضافه کرد: امروزه جهاد تبیین که یک وظیفه و رسالت و واجب عینی است، وظیفه تک تک ما است که آرایش جنگی بگیریم و مقابل آن بایستیم،‌ روشنگری و بصیرت افزایی کنیم چرا که حق و باطل در هم آمیخته شده و تنها با روشنگری می توانیم مقابل این نفوذ را بگیریم.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 25691
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *