800
۰
فرمانده سپاه سلمان:

پیام امروز شهدا ایستادگی و مقاومت است/ وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه سلمان گفت: رمز پیروزی ما در عمر پربرکت انقلاب اسلامی وحدت بوده و قطعا امروز و فردای ما نیازمند این معروف ارزشمند است.
پیام امروز شهدا ایستادگی و مقاومت است/ وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است
به گزارش پایگاه خبری شستون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در یادواره شهید میرحسینی که در شهرستان سراوان برگزار شده بود، اظهار داشت: شهادت زیباترین زخم بر پیکره هستی است؛ شهادت زیباترین غزلی است که از لبان سرخ حقیقت می طراود؛ شهادت مشعلی است که خداوند بر جان برگزیدگان خود می افروزد تا تاریکی را از شانه های زندگی دور کنند.

وی افزود: شهادت بیداری را معنا می بخشد و شفاف می کند. درک مقام شهادت و عظمت جایگاه آن قطعا در توان و فکر انسان ها نمی گنجد؛ تنها مقام وحی الهی است که شمه ای از این جایگاه را برای بندگان خود معرفی نموده است؛ خداوند در قرآن کریم به بیان جایگاه والای شهادت بسیار زیاد و با عظمت پرداخته است.

شفائی تصریح کرد: شهید میرحسینی افتخار این استان و کشور بود که در میان مردم ما رشد نمود؛ این شهید عزیز در لشکر ۴۱ ثارالله تبدیل به عزت و افتخار مردم شد. شهید حاج قاسم سلیمانی تا دوران شهادت خویش پیوسته یاد و خاطره این شهید بزرگوار را زنده نگاه می داشت و از او به بزرگی و نیکی یاد می کرد.

وی تصریح کرد: بهره همه ما از اینگونه مراسمات پر برکت ایجاد بصیرت در برابر فتنه های مختلف است؛ پیام شهدا در قبال فتنه های این زمانه ایستادگی و مقاومت، ولایتمداری، مردم دوستی، استمرار حرکت شهدا می باشد.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی ارزشمند برای توجه به ارزش های والا و اثرات گرانقدر آن است؛ ما در مسیر پیروزی انقلاب شهدای عزیزی را فدا نمودیم تا بتوانیم امروز به قله های مختلف پیش رو برسیم.

شفائی در ادامه گفت: در حوزه های علمی، زیرساخت، اقتصاد و ... پیشرفت ها به برکت انقلاب اسلامی چشمگیر بوده و شرایط کنونی قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست. ما علی رغم همه فتنه هایی که دشمنان علیه ما به راه انداختند توانستیم ایستادگی کرده و پیشرفت های چشمگیری را رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: یهود در جریان رنسانس و انقلاب فرانسه توانست ارتباط وحی با بشریت را قطع نموده و بشریت را به سمت تاریکی سوق دهد؛ صدور این تفکر پوشالی در اقصی نقاط جهان جز تاریکی، مرگ و جنگ های مختلف چیزی برای بشریت نداشت.

شفائی افزود: خروجی تفکر رنسانس، کشتارهای گسترده در اقصی نقاط جهان، جنگ های جهانی، بردگی و ... بود؛ اما در مقابل این انقلاب شکوهمند اسلامی بود که توانست با توکل به قدرت لایزال الهی سر منشأ نابودی ظلم در جهان شود.

وی تصریح کرد: انتشار نور پر برکت انقلاب اسلامی موجب رشد خداجویی و اسلام گرایی در سراسر جهان شد که از برکات ماندگار این نظام مقدس است. جنایات امروزی که در فلسطین رقم می خورد باقی مانده تفکر پوشالی رنسانس است.

فرمانده سپاه سلمان گفت: ما امروز قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی و ایثار و مجاهدت مردان و زنانی هستیم که توانستند این تفکر را در ایران اسلامی نهادینه کنند.

شفایی همچنین گفت: در انتخابات مختلفی که در کشور ما برگزار می شود این مردم هستند که تصمیم می گیرند چه اتفاقی باید رقم بخورد؛ اهمیت انتخابات به قدری است که می توانید تلاش دشمن برای ضربه زدن به آن را ببینید.

وی تاکید کرد: انتخابات در انسجام و وحدت ملی و عمق بخشی داخلی بسیار تاثیرگذار است؛ دشمنان ما با همه وجود دست به دست هم داده اند تا مردم ما را از آینده ناامید کرده و نقاط قوت کشور را کوچک جلوه دهند. ما می توانیم با مشارکت جدی و ارزشمند در انتخابات مجلس شورای‌ اسلامی و خبرگان رهبری نقشه های دشمن را شکست بدهیم.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: رمز پیروزی ما در عمر پربرکت انقلاب اسلامی وحدت بوده و قطعا امروز و فردای ما نیازمند این معروف ارزشمند است؛ امروز دشمن در فضای مجازی و رسانه های خود به دنبال ایجاد اختلاف و پراکنده کردن ظرفیت ارزشمند مردم هستند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 27244
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *