800
۰
فرمانده سپاه شهرستان سراوان خبر داد؛

اجرای 62 برنامه در هفته بسیج در سراوان/ 1000 بسته نوشت افزار میان محرومین توزیع می شود

فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: در هفته بسیج امسال 62 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و محرومیت زدایی در سطح شهرستان سراوان برگزار می شود.
اجرای 62 برنامه در هفته بسیج در سراوان/ 1000 بسته نوشت افزار میان محرومین توزیع می شود
به گزارش شستون؛ سرهنگ پاسدار محمد پودینه در نشست خبری که پیش از ظهر امروز با اصحاب رسانه داشت، در خصوص برگزاری برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج در سال جاری با انسجام بهتر و با استفاده از ظرفیت ها و هم افزایی های رده های مختلف  شهرستان در سراوان برنامه ریزی  و اجرا خواهد شد.
وی در ادامه از اجرای 62 برنامه در طول هفته بسیج خبرداد و اضافه کرد: جلسه هم اندیشی با هیئت های ورزشی، اجرای نشست های هم اندیشی و بصیرتی با علما و روحانیون در بخش های مختلف سراوان، گشت، جالق، برگزاری همایش مقابله با جریانات تکفیری و معاندین  با حضور اقشار مختلف، همایش بصیرتی ویژه نخبگان و طوایف، نشست های سیاسی با موضع استکبار ستیزی را از جمله برنامه های این شهرستان عنوان کرد.
 فرمانده سپاه شهرستان سراوان با اشاره به دیدار و سرکشی به خانواده معظم شهدا و غبار روبی مزار شهدا، اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با اهدای جوایز نفیس از دیگر برنامه های هفته بسیج سپاه شهرستان است.
پودینه با توجه به توزیع وسیع لوازم التحریر و البسته برای محرومین، خاطر نشان کرد: یک هزار بسته نوشت افزار و کیف مدرسه و بیش از 200 دست لباس میان اقشار آسیب پذیر سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 9385
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *