800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

یک صدایی مسئولان در احقاق اقتصاد مقاومتی به گوش نمی رسد/دیرینه بودن دشمنی کشور آمریکا با ایران

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: با توجه به اینکه در ماه های پایان سال هستیم یک صدایی مسئولان و دولتمردان در احقاق اقتصاد مقاومتی به گوش نمی رسد.
یک صدایی مسئولان در احقاق اقتصاد مقاومتی به گوش نمی رسد/دیرینه بودن دشمنی کشور آمریکا با ایران
به گزارش شستون؛ نماز جمعه این هفته (یکم دی ماه) به امامت حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با بیان اینکه سال جاری از طرف مقام معظم رهبری سال تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی معرفی شده است، گفت: انتظار داشتیم که دولتمردان دراین زمینه که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و نابودی دشمنان است گام های موثری بردارند.
 
وی با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری باید از طرف دولتمردانی که سکان دار می شوند، مورد بررسی قرار بگیرد، افزود: درخصوص اشتغال زایی مبارزه با فساد اقتصادی و تولید از طرف مسئولان حرکتی ندیدیم و یک صدایی آنها برای احقاق اقتصاد مقاومتی به گوش نمی رسد.
 
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: ما هیچ شکی در خصوص اینکه دسیسه ها و توطئه های دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران کمتر نمی شود، نداریم و آنها دست خود را به خون مردم آلوده کرده اند.
 
وی با اشاره به اینکه انگلیس یک روباه مکار است و می خواهد رابطه ای در درون ایران جهت دست یابی به توطئه های خود ایجاد کند، یاد آور شد: انگلیس و آمریکا از مردم می ترسند و برای ناامید کردن ما از هیچ کوششی فرو گذاری نخواهند کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین بامری با توجه به اینکه انقلاب و بیداری اسلامی دست دشمنان را قطع کرده و توطئه های آنها را برملا ساخته است، توضیح داد: آمریکا کشور ایران را دشمن ترین خود قرار داده است.
 
وی با اشاره سوم دی ماه سالروز ثبت احوال تصریح کرد: افرادی در این منطقه ایرانی هستند که شناسنامه ندارند و یا مهاجر می باشند و باید زمینه برای ثبت این افراد فراهم شود.
 
امام جمعه شهرستان سراوان در پایان با اشاره به پنجم دی ماه سالروز ایمنی در برابر زلزله گفت: با توجه به اینکه ایران در سال جاری بارها دچار زلزله زدگی شده است رعایت نکات مهندسی و ایمنی در ساخت مسکن باید مد نظر باشد.
 
انتهای پیام/م.ش
 
 
 
جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 9699
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *