800
۰
خطیب جمعه شهرستان سراوان:

مردم با بصیرت ایران فتنه 88 را به زباله دان تاریخ تبدیل کردند/ رشد علمای برجسته در جوار مرقد مطهر حضرت معصومه (س)

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: دو عامل بصیرت و دین داری مردم ایران موجب خاموشی فتنه در سال 1388 شد.
مردم با بصیرت ایران فتنه 88 را به زباله دان تاریخ تبدیل کردند/ رشد علمای برجسته در جوار مرقد مطهر حضرت معصومه (س)
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع نمازگزاران جمعه با اشاره به دیدار شورای هماهنگی تبلیغات با رهبر معظم انقلاب در آستانه 9 دی، گفت: دشمن سعی دارد که مردم را از نعمات و حسنات به وجود آمده انقلاب اسلامی و نعمت هایی که در آینده به وجود خواهد آمد، با استفاده از ضعف های برخی از عناصر و اعضای داخلی نا امید کند.
وی افزود: انقلاب اسلامی در طول 40 سال عمر خود که دارای فضیلت و برکات زیادی بوده است، در سراسر جهان در بعد معنوی برکات داشته است و امروز یکی از افتخارات انقلاب روشن شدن چهره اسلام و گسترش اسلام در جهان است.
امام جمعه شهرستان سراوان در ادامه حرکات و رفتار افراد بی پروا که برخلاف اصول ها در حرکت هستند را  ناشایست و به دور از دین برشمرد که این افراد به دنبال خیانت هستند و به مردم توصیه کرد تا با هوشیاری متوجه افرادی که با انقلاب نمایی ادای انقلاب گرایی را در می آورند، باشند.
حجت اسلام و المسلیمن باتوجه به قرار گرفتن در آستانه روز 9 دی، گفت: در سال 1388 دشمنان از هر طرف با قرار دادن دست در دست همدیگر فتنه ای را علیه انقلاب اسلامی و ایران با هدف  نابودی انقلاب ایجاد کردند اما اراده خدا بر این است که انقلاب اسلامی با تمام قدرت در حرکت باشد با اینکه دشمنان توطئه ها می کنند.
وی خاطر نشان کرد: خیلی ها در درون همراهی و فتنه گری کردند، افرادی که در فتنه88 همراهی کردند، افرادی بودند که از قبل روزنه هایی از فتنه گری در درون این افراد مشاهده می شد.
 امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به اینکه دو عامل بصیرت و ایمان دینی مردم ایران موجب خاموشی فتنه شد، افزود:مردم با دشمن شناسی به موقع  و با رصد کردن هدف دشمنان، با هدف وارد عمل شدند و فتنه را خنثی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: مردم ایران اسلامی در هرکجا شاهد هتک حرمت به آرمان های دینی و مقدسات باشند، مقابل آنان ایستادگی می کنند، همانطور که در فتنه 88  شعارهایی را به ساحت نورانی ولایت فقیه سردادند، مردم با بصیرت کامل آن فتنه را به زباله دان تاریخ تبدیل کردند.
وی در ادامه با اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه (س)، افزود: حضرت معصومه (س)  یکی از شخصیت های ویژه در دل تاریخ اسلام است، کسی که معصوم نیست اما دارای عصمت است.
امام جمعه شهرستان سراوان گفت: حضرت معصومه (س)  دارای شخصیتی است که هم در بعدعلمی، و هم در بعد بصیرتی و ولایت پذیری جایگاه ویژه ای در نزد مسلمانان دارد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: به برکت وجود این بانوی عزیز در قم، علمای برجسته در جوار مرقد مطهر بانوی عظیم مانند حضرت امام (ره) که دنیا را تغییر و تحول داد، رشد کردند.

انتهای پیام/ الف. د
جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 9817
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *