800
۰

عکس نوشته/مذاکره موشکی برای مردم و مسئولان ایران پذیرفتنی نیست

یک کارشناس مسائل هسته‌ای با بیان اینکه مسئولین سیاست خارجی کشور قطعاً به دنبال مذاکره موشکی و منطقه‌ای نخواهند رفت گفت: هرکس به دنبال مذاکرات موشکی باشد چه آشکارا و چه پنهان قطعاً خیانت بزرگی به کشور و ملت کرده است و این کار به سرخوردگی ملت ایران می انجامد.
عکس نوشته/مذاکره موشکی برای مردم و مسئولان ایران پذیرفتنی نیست
به گزارش شستون؛ ابوالفضل صدقی کارشناس مسائل هسته ای در گفتگو با خبرنگار دانا در خصوص تلاش غرب برای کشاندن ایران پای میز مذاکرات برای مسائل منطقه ای و  اظهار داشت: شورای امنیت قطعنامه قبلی درباره تحریم های ایران را ملغی کرده و قطعنامه جدیدی در دو بخش الف و ب با محورهای هسته ای و موشکی تدوین کرد که در بخش هسته ای به برجام منتهی شد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی ما مشاهده می کنیم که برجام عملاً برای ایران کارگشا نبوده است خاطرنشان کرد: آمریکا دیگر حاضر نیست برجام را تمدید کند و همین موضوع منجر به سستی کشورهای اروپایی در اجرای برجام شده است.

وی با بیان اینکه فرانسوی ها ادعا می کنند که با ایران مذاکرات موشکی انجام داده اند عنوان کرد: از یک طرف فرانسویها ادعا می کنند و از طرف دیگر وزارت امور خارجه ایران تکذیب می کند؛ اما مشخص نیست چرا در نهایت فرانسوی ها می خواهند به ایران بیایند و مقامات وزارت خارجه با این دروغ گویی ها با شدت بیشتری برخورد نمی کنند.

در این زمینه پایگاه خبری شستون عکس نوشته هایی تهیه و منتشر کرده است.

انتهای پیام/م.ش
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 10262
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *