800
۰
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان خبر داد:

اعزام ۸۰ نفر از بسیجیان سراوان به مراسم ارتحال امام (ره)

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: ۸۰ نفر از بسیجیان شهرستان سراوان و گلشن جهت شرکت در مراسم ارتحال امام اعزام شدند.
اعزام ۸۰ نفر از بسیجیان سراوان به مراسم ارتحال امام (ره)
هاشم جهانتیغ در گفتگو با شستون بیان کرد: به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) تعداد ۸۰ نفر از بسیجیان سراوان و گلشن در قالب دو دستگاه اتوبوس یک اتوبوس خواهر و یک اتوبوس برادر به مرقد مطهر بنیانگذارومعمارکبیرانقلاب اسلامی اعزام شدند.

وی افزود: پس از اتمام مراسم ارتحال امام، بسیجیان جهت آشنایی به ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به اردوی راهیان نور کرمانشاه اعزام و از مناطق عملیاتی از نزدیک بازدید خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان خاطرنشان‌کرد: همچنین به مناسبت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برنامه های محوری در سراوان و بم‌پشت برنامه ریزی شده که امروز شنبه در سطح شهرستان برگزار می شود.

جهان‌تیغ تصریح کرد:امروز انقلاب اسلامی ایران در همه جای جهان بانام حضرت امام راحل شناخته شده و یک الگو برای دیگر کشورهای آزادی‌خواه در دنیا تبدیل شده است.

وی با اشاره‌به‌اینکه حضرت امام با بهره گیری از اندیشه‌های حکمت الهی توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، اذعان‌کرد: امام خمینی (ره) با استقرار حکومت اسلامی در ایران به اسلام اعتلا بخشید، اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون اندیشه های حضرت امام راحل است.

انتهای خبر/
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۷
کد مطلب: 26538
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *