800
۰
فرمانده سپاه سیب و سوران:

انتخابات مهم‌ترین رویداد فعلی کشور است

فرمانده سپاه سیب و سوران گفت: در حال حاضر مهم‌ترین رویداد سیاسی سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرنگان رهبری است.
انتخابات مهم‌ترین رویداد فعلی کشور است

غلامعلی سهرابی در گفتگو با شستون با اشاره به اینکه انتخابات به‌عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی سال جاری است، بیان کرد: انتخابات سالم بر مبنای چهاراصل مورد انتظار مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات سبب ایران قوی و مقتدر در جهان می‌شود و ما مسئولین باید در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت برگزاری انتخابات سالم اقدام نماییم.

فرمانده سپاه سیب و سوران ضمن اشاره به برگزاری طرح شهید آرمان علی وردی در سیب و سوران، گفت: تاکنون اقدامات خوبی در راستای طرح شهید آرمان علی صورت‌گرفته است که می‌توان به دیدار چهره‌به‌چهره با معتمدین و متنفذان، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین ویژه تمامی اقشار شامل فرهنگیان، دانش‌آموزان رأی اولی، سران طوایف، علما و روحانیون و بازاریان اشاره کرد.

سهرابی افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال این بودند که مردم را از نظام، انقلاب و ولایت‌فقیه جدا کنند و در اهدافی که برای نابودی نظام اسلامی دنبال می‌کردند، موفق نشدند؛ اما دشمن اکنون فهمیده آنچه موجب عزت و اقتدار ایران بوده، مبانی دینی و ارزشی و نیز پشتوانه مردمی است؛ لذا در جنگ روایت‌ها و ترکیبی، مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی و ابزار آن در اختیار دشمنان است و در جنگ تمام‌عیار با دشمنان قرار داریم بیان کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی‌های مختلف پشتوانه مردمی نظام و انقلاب را هدف‌گذاری کردند همچنین مقام معظم رهبری دراین‌خصوص می‌فرمایند که یکی از رمزهای شکست‌ناپذیری انقلاب ما پشتوانه مردمی است.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۵
کد مطلب: 27303
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *