800
۰
در جمع عزاداران حسینی عنوان شد:

اهمیت غذای فکری بیش از غذای جسمی است/جسم فاسد در سایه فکر فاسد

مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان در جمع عزاداران حسینی گفت: فکر که فاسد شود، جسم را فاسد خواهد کرد.
hnfgdn
hnfgdn
به گزارش شستون، عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین شیخ مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی ، حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور رئیس دادگستری و جمعی از مردم شهید پرور سراوان در مهمان سرای هنگ مرزی شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزالله شیخ مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان در جمع عزاداران با بیان اینکه اهمیت غذای فکری بیش از غذای جسمی است، گفت: فکر که فاسد شود، جسم را فاسدخواهد کرد.
وی با اشاره به فرمایشات امام حسن مجتبی(ع) افزود: تعجب از کسی است که در غذا و خوراک جسمی خود تفکر و تامل می کند ولی در غذای فکری خود تاملی ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین شیخ با اشاره به فرمایشات امام حسن (ع) و خطاب به همه ی ارادت مندان اهل بیت (ع) اظهار داشت: آماده باش برای سفری که در پیش داریم و توشه آخرت خود را فراهم کن.
وی در ادامه سخنان نماز، روزه، زکات و انجام کارهای خیر و نیک را توشه آخرت انسان دانست و تصریح کرد: عزت و سعادت هر فردی در گرو عبادت خداست.
مسئول نهاد رهبری د رمجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان با اشاره به بیانات پیامبر اکرم (ص) گفت: حسن و حسین پیشوایان و سروران عالم هستند، خواه حکومت در دستشان باشد خواه خانه نشین باشند.
 
انتهای پیام/1675
 
 
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 3698
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *