800
۰
در جمع نمازگزاران مطرح شد

نقش مهم والدین در تربیت اسلامی فرزندان/مکتب حسینی هویت ما است

امام جمعه سراوان در جمع نمازگزاران اظهار داشت: در زمینه آموزش و پرورش والدین در تربیت اسلامی فرزندان خود نقش مهمی دارند.
اثسفا
اثسفا
به گزارش شستون، جلسه ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان و جمعی از نمازگزاران حسینیه امام سجاد (ع) در مسجد جامع علی ابن ابیطالب این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان اظهار داشت: در زمینه آموزش و پرورش والدین در تربیت اسلامی فرزندان خود نقش مهمی دارند.
وی ادامه داد: در طول تاریخ هزاران انسان شایسته و فرهیخته جان خود را در راه اسلام و زنده نگه داشتن دین فدا کرده اند تا در زمان حال بستر برای نمازگزارن فراهم شود.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه بیشتر شهروندان سراوانی دارای مذهب تسنن هستند، تصریح کرد: برای اینکه دشمن نتواند سو استفاده کند باید در زمینه های مذهبی فعالیت و پیشرفت کنید و به اعتقادات و مذهب همدیگر احترام زیادی بگذارید.
وی با بیان اینکه امام حسین (ع) مانند نوری در هدایت انسان ها ایفای نقش می کند و شما هرگز از مسیر اصلی خود خارج نمی شوید، اذعان داشت: این امام بزرگوار برای زنده کردن اسلام هستی و نیستی خود را از دست داده است.
حجت الاسلام والمسلمین بامری با بیان اینکه مکتب حسینی هویت ما است، خاطر نشان کرد: حسینیه امام سجاد (ع) را گسترده تر کنید تا خیرات و برکات آن شامل حال همه شود.
وی ادامه داد: ما در ستیز و جنگ فرهنگی هستیم و یک نگاهی به این راهپیمایی اربعین بیندازید، ببینید که حضرت اباعبدالله برای ما چه سرمایه بزرگی است. ما باید هر چه توان داریم برای امام حسین(ع) به کار ببریم وگرنه دشمن نابودمان می‌کند.
امام جمعه شهرستان سراوان در پایان از مردم خواست تا سیره امام حسین (ع) را مطالعه و سرلوحه زندگی خود قرار دهند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری زمینه را برای رشد جمعیت فراهم کنند.
 
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 8204
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *