800
۰
امام جمعه موقت شهرستان سراوان:

هندسه تقابل استکبار جهانی با جمهوری اسلامی عزم و اراده ملت است/ توجه به اصول انقلاب تنها راه برون رفت از مشکلات

امام جمعه موقت شهرستان سراوان در جمع نمازگزاران گفت: تنها راه برون رفت از عقب ماندگی و رسیدن به پیشرفت توجه و پیروی از اصول انقلاب است.
ن
ن
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته شهرستان سراوان به امامت حجت الاسلام و المسلمین علی جان زاده  امام جمعه موقت و مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان  در مسجد جامع علی ابن ابیطالب(ع) سراوان برگزارشد.
حجت الاسلام و المسلمین علی جان زاده در جمع نمازگزاران جمعه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) فت: حضرت زهرا(س) زیباترین درسی که به بانوان و به ارادتمندان اهل بیت می دهد، حفظ عفاف، عصمت و حجاب است.
وی ادامه داد: کم توقع بودن در زندگی، صبرو استقامت در سختی ها، توفیق در امر همسر داری، قناعت، ساده زیستی در زندگی، شکر گذاری، کار و تلاش و خیر خواهی، تلاش های معنوی در عرصه های عبادت و کسب تقوای الهی، کارشبانه روزی برای تعالی و استحکام خانواده، تربیت و پرورش فرزندان شایسته،  دفاع از حریم ولایت و امامت را باید از حضرت فاطمه الگو برداری کنیم.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان افزود: حضرت زهرا(س) دختری چون حضرت زینب(س) تربیت می کند که در سختی ها، مشکلات و مشقت های موجود در سرزمین کربلا، با سخنرانی هایی که انجام دادند توانستند حکومت ستمگر بنی امیه را رسواکند.
حجت الاسلام والمسلمین علی جان زاده به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان اشاره کرد و اذعان داشت: مردم مومن و متدین ملت شریف ایران با حضور میلیونی و با عزت، انسجام و وحدت در یوم الله 22 بهمن که در تمامی شهرهای ایران نمایانگر بود ، حمایت و پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام و به رخ  دشمنان این نظام کشاندند.
وی با بیان اینکه هندسه تقابل قدرت های استکباری با جمهوری اسلامی در جهت سلب قدرت مادی و معنوی  و عزم و ارداه ملت ایران است، گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی حمایت همه جانبه مردم  است که اگر مردم حمایت و پشتیبانی نکنند و در صحنه ها حضور نداشته باشند کشور دچار مشکل و آسیب خواهد شد.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان افزود: داشتن بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه های دشمن، حفظ روحیه و جهت گیری انقلابی، اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی، ادامه پرشتاب مسیر رشد علمی،  اتحاد و انسجام ملی و حفظ  استحکام روحی و درونی کشور از مهم ترین نیازهای کشور است که باید مورد توجه مسئولین و ملت شریف ایران قرار گیرد.
 حجت الاسلام و المسلیمن علی جان زاده تنها راه حل مشکلات و راه برون رفت کشور از عقب ماندگی و پیشرفت مادی، معنوی و اخلاقی را توجه و پیروی از اصول انقلاب عنوان کرد و ادامه داد:  اسلامی بودن و حرکت در راستای تحقق اسلام ناب محمدی ، استکبار ستیزی و مقابل با سلطه طلبی مستکبران، حمایت از مظلومان و ستم دیده گان عالم، مردمی بودن  و توجه به مردم، عدالت طلبی و ریشه کن کردن ظلم وفساد و تبعیض، تلاش برای استقلال  و ایستادن روی پای خویش از اصول انقلاب اسلامی ایران است.
وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران میراث دار شهدای گران بهایی است، خاطر نشا کرد: اطاعت و پشتیبانی از ولایت فقیه، حفاظت و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران،  اهتمام به سرنوشت کشور، مراقبت از نفوذ همه جانبه دشمن و جنگ نرم و هوشیاری و آگاهی از وظایف ما مقابل خون پاک شهدا است.

انتهای پیام/1319
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 5527
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *