800
۰
در مراسم محوری ارتحال امام خمینی (ره) مطرح شد

امام خمینی ( ره) مسیح معاصر است/ پیش برندگی انقلاب منوط به تداوم راه رهبر کبیر انقلاب است

مراسم محوری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) سراوان برگزار شد.
h
h
به گزارش شستون، ظهر امروز بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) با حضور علما، روحانیون، معتمدین، ریش سفیدان، بزرگان، سران طوایف، نیروهای انتظامی و نظامی و مسئولین دستگاه های اجرایی در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلیمن عزیزپور امام جمعه موقت شهرستان سراوان به روح پر فتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران درود فرستاد و سپس گفت: در خصوص امام راحل (ره) لازم است اندیشمندان و صاحبان فکر و قلم در مورد شخصیت فردی و سیاسی امام قلم فرسایی کنند.
وی افزود: امام خمینی (ره) نمونه کامل و مصداق بارز سخن شریف امام صادق (ع) است که ایشان در زندگی فردی، اجتماعی و حکومتی خویش همواره چیزی را نگفتند مگر اینه عمل کردند.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان اولین شاخصه شخصیت امام خمینی (ره) را خدا محوری برشمرد و ادامه داد: ایشان درون خود را از شائبه های غیر الهی پیراسته و از تمام جلوه های نفسانی کنار زده است.
حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور با بیان اینکه انگیزه امام (ره) از به ثمر رساندن انقلاب، انگیزه الهی بود، اضافه کرد: در نخستین دست نوشته ها، اعلامیه ها و اطلاعیه های منتشر شده از سوی امام راحل برای امت انقلابی ، آمده است که "قیام من،  قیام برای خداست چه تنها باشم و چه یار و یاوری داشته باشم".
وی افزود: یک نویسنده مسیحی در مراجعت و برگشت از ایران نوشته ای را با موضوع امام خمینی (ره) یک طوفان بود که با این همه، یک سکون و آرامش مطلق در درون او وجود داشت که در عین حال باعث یک حرکت و جنبش برای یک امت انقلابی شد که از دیگاه من خمینی مسیح معاصر ما بود.
امام جمعه موقت شهرستان سراون گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران یک انسان وارسته و انتخاب شده و مورد عنایت خداوند باری تعالی است چراکه نیت ایشان خالصانه و الهی برای حاکمیت بخشیدن به احکام و دستورات الهی و تشکیل حکومتی برگرفته شده از سنت پیامبر خدا حضرت محمد (ص) بود.
حجت الاسلام و المسلمین عزیز پور خاطر نشان کرد: تمامی همت انقلابیون، مبارزین و مردم ایران باید مسروف این موضوع شود که راه احداث شده توسط  امام خمینی  (ره) برای رسیدن به حکومت اسلامی مستدام باشد چراکه دشمنان، مخلفان و حسودانی را در داخل و خارج از کشور دارد.
وی با بیان اینکه عاملان انحراف، هدفشان خشکاندن ریشه های انقلاب اسلامی ایران است و همچنین متزلزل سازی اندیشه های ناب امام راحل، اشائه اسلام آمریکای به جای اسلام ناب محمدی است، گفت: عده ای درصدد هستند که امام خمینی را فردی لیبرال معرفی کنند،  عده ای هم با نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارند و عده ای تاب و تحمل اجرای احکام اسلام را ندارند.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان استحکام ساخت درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قدرت پیش برندگی انقلاب اسلامی ایران را منوط و مشروط به تدام راه امام خمینی (ره) دانست، که هر اندازه راه واقعی امام در جامعه زنده باشد، به همان اندازه زیر ساخت های انقلاب مستحکم خاهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور تصریح کرد: رسیدگی به محرومان و مستضعفین جهان، حمایت و دفاع از مظلومین عالم جزء آرمان ها و اهداف معمار کبیر انقلاب بود.
وی گفت: کسی که حمایت جمهوری اسلامی ایران را از مبارزین و مدافعین حرم زینت(س) در عراق و یا در سوریه و دیگر بلاد اسلامی زیر سوال برد، هوشیار باشید که این شخص در خط امام نیست.

انتهای پیام/
 
 
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 7126
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *