800
۰
مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق سراوان:

لازمه ترویج عفاف و حجاب اسلامی در دانشگاه ها/ ماهواره نماینده اروپاییان در ترویج بی عفتی در جوامع اسلامی است

مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق شهرستان سراوان گفت: لازم است عفاف و حجاب اسلامی در دانشگاه ها، مراکز علمی، آموزشی و فضاهای عمومی حجاب و عفاف ترویج و نهادینه شود.
hrehe
hrehe
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه بخش جالق شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون رعایت حجاب و عفاف را از سوی زنان و مردان به عنوان وظیفه ملی دانست و اذعان داشت: در آیات قرآن کریم اشاراتی به رعایت حجاب و عفاف زنان و مردان شده است که باید در خصوص این مقوله تشریک مساعی کنند.
وی ادامه داد: اگر زنان حجاب و عفاف را در جامعه رعایت کنند و در مقابل مردان این مقوله را مراعات نکنند و به سمت فحشا گام بردارند، جامعه متزلزل می شود و همچنین اگر مردان عفاف و حجاب داشته باشند و زنان رعایت نکنند جامعه به سوی انحطاط سوق داده می شود.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت جالق با اشاره به نهادینه شدن عفت و حجاب اسلامی در جامعه، گفت: ملت ایران در دنیا به عنوان ملت متدین، دین دار و اسلامی شناخته شده است و هم ایران اسلامی دارای جوانان غیور، دین دار، انقلابی و اسلامی است که باید با همبستگی در رعایت حجاب و وعفاف و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی تلاش کنند.
مولوی رئیسی اظهار داشت: لازم است در دانشگاه ها، مراکز علمی، آموزشی و فضاهای عمومی باید عفاف و حجاب اسلامی نهادینه و ترویج داده شود.
وی در ادامه ماهواره را فساد خانمان سوز خانواده ها برشمرد و تصریح کرد: مقابله با ماهواره مقوله مهمی است چرا که با گسترش بی عفتی، بی حجابی، بی بندوباری و ترویج فحشا خانواده ها را از درون تخریب می کند و کودکان، نوجوانان و جوانان را به سمت بی بندوباری سوق می دهد.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت جالق ادامه داد: در گذشته غربی ها و اروپایی ها به طور مستقیم قصد ترویج بی عفتی را در جوامع اسلامی داشتند اما در این برهه از زمان ماهواره ها نمایندگان اروپاییان در سوق دادن جوامع اسلامی به سمت بی حجابی، بی عفتی هستند.
مولوی رئیسی با بیان اینکه ماهواره ها با گسترش فیلم ها و سریال های مبتذل و غیر اخلاقی، حیای جوانان را نشانه گرفته اند، گفت: تمامی فساد های ایجاد شده در جوامع از ماهواره ها نشأت گرفته است چراکه ماهواره دشمنان اسلام و مسلمانان هستند.
  
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 7653
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *