800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت جالق

ایجاد روزنه امید برای دشمنان در سایه عملکرد دشمن/ دولتمردان مطابق بیانات مقام معظم رهبری گام بردارند

امام جمعه موقت اهل سنت جالق گفت: عملکرد دولت به گونه ای بوده است که برای منافقین و دشمنان روزنه امید ایجاد کرده است.
thjrjdr
thjrjdr
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت جالق در گفت و گو با شستون اذعان داشت: عملکرد دولت به گونه ای بوده است که روزنه امید را برای منافقین و دیگر دشمنان ایران ایجاد کرده است و آنها به خود جرعت داده اند که هر اقدامی که بخواهند علیه ایران انجام دهند.
وی ادامه داد: دولت در روابط با جهان می تواند با مذاکره و گفت و گو به نتایج خوبی دست پیدا کند اما نباید به دشمن و طرف مقابل ضعف نشان دهد.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق گفت: دولت باید به جهانیان بفهماند که ایران به حقوق بشر و حقوق انسانی پایبند است چراکه ایران کشور اسلامی است و اجازه انجام  رفتارهای غیر انسانی که خلاف موازین اسلام و شریعت باشد را ندارد.
مولوی رئیسی با اشاره به نشست منافقین در پاریس، گفت: عملکرد دولت  به گونه ای بوده است که جرعت چنین کارهایی را به کشورهای اروپایی، آمریکایی و منافقین داده است، دولت باید با اقتدار و قاطعانه از موضع کشور دفاع کند، نباید سازش کنیم و ضعف از خود نشان دهیم که دشمن از این فرصت استفاده خواهد کرد و این موضوع بسیار خطر ناک است.
 
وی با بیان اینکه اگر عملکرد دولت ضعیف باشد، دشمن حریص تر می شود، اضافه کرد: اگر دولتمردان  نحوه رفتار و برخورد با دیگر کشور ها را نمی دانند، بهتر است با تأسی از رهنمود های مقام معظم رهبری و‌ با مشورت گرفتن از رهبر فرزانه کشور، مطابق بیانات ایشان گام بردارند.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق در پایان خاطر نشان کرد: دولت و وزارت امور خارجه باید پاسخ قاطعانه به منافقین و کشور های اروپایی دهند و آن روزنه امیدی که برای آنان ایجاد شده است را به یأس و نابودی تبدیل کنند.
 
انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 7654
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *