800
۰
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی سراوان:

قناعت، مهم ترین راه حفظ کرامت نفس/دهه کرامت یادآور نقش تحول آفرین زن در جامعه است

رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان اظهار داشت: دهه کرامت یادآور نقش تحول آفرین زن در جامعه است که با ایمان و معنویت می تواند نقش مهمی را در توسعه زمینه های فرهنگی، اجتماعی، تحقق جامعه مدنی، رشد و بالندگی جامه بانوان کشور ایفا کند.
jyr
jyr
حجت الاسلام و المسلمین یوسف مرادی رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: دهه کرامت یادآور نقش تحول آفرین زن در جامعه است که با ایمان و معنویت می تواند نقش مهمی را در توسعه زمینه های فرهنگی، اجتماعی، تحقق جامعه مدنی، رشد و بالندگی جامه بانوان کشور ایفا کند.
وی سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) را دهه کرامت عنوان کرد و افزود: دهه کرامت دارای ارزش های انسانی و معنوی زیادی است و در ذلّت و خوارى قرار دارد.
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی سراوان با بیان اینکه کرامت نوعی بزرگواری و عظمت معنوی است، اظهار داشت: بخشش در انسان بهترین نوع کرامت است که گاهی با اعمال زشت از بین می رود.
وی قناعت را مهم ترین راه حفظ کرامت عنوان کرد و اذعان داشت: انسان به روزی که خداوند متعال به او می دهد باید راضی باشد و با طمع، حرص و انجام کارهای خلاف خود را آلوده گناه نکند.
حجت الاسلام والمسلمین مرادی با اشاره به اینکه کرامت نفس آمیخته با حیا است و موجب تحولات درونی می شود، تصریح کرد: کسانی که کرامت نفس دارند هرگز عصبانی نمی شوند.
وی با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) خاطر نشان کرد: کریم، انسانى است که آبروى خود را با مال حفظ می‌کند، ولى لئیم کسى است که مال را به وسیله آبرو حفظ می‌کند.
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) گفت: دوستى دنیا ریشه هر معصیت و ابتداى هر گناه است،  لذا دنیا، دنیا نامیده شد، چون که بی‌مقدارتر از هر چیزى می باشد.
وی در پایان اظهار داشت: به مردم توصیه می کنیم که زندگی نامه حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را مطالعه کنند و سیره آنها را سرلوحه زندگی خود قرار بدهند.
 
انتهای پیام/1675
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 8035
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *