800
۰
امام جمعه موقت جالق:

تحولی در اقتصاد و اشتغال زایی ایجاد نشده/ اوضاع مردم در دولت امید تنها بدتر شده است

امام جمعه موقت جالق گفت: با توجه به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تحولی آنطور که باید در اقتصاد و اشتغال زایی استان ایجاد نشده است.
hjghjg
hjghjg
مولوی اسماعیل رئیسی امام جمعه موقت جالق در گفت و گو با خبرنگار شستون ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: دولت تدبیر و امید در سیستان و بلوچستان درصد اندکی از وعده های خود را عملی کرده است.
وی در ادامه افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید تحولی آنطور که باید در اشتغال و اقتصاد استان ایجاد نشده است.
امام جمعه موقت جالق ایجاد آسفالت، پارک و خانه بهداشت را از امور الزامی که باید در شهرستان ها محقق شود، دانست و عنوان کرد: وعده های دولت تحولی در اقتصاد، اشتغالی زایی و مشکلات فرامذهبی ایجاد نکرده است.
وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید اوضاع معیشتی و اقتصادی مردم بدتر شده است، بیان داشت: در رفع مشکلات اقتصادی مردم هیچ گونه برنامه ریزی نشده است و مردم کماکان گلایه مند هستند.
مولوی رئیسی مسئول حوزه طلاب جالق با اشاره به اینکه دولت نماینده رسمی ملت است، تصریح کرد: کار های که دولت باید برای ملت انجام دهد هنوز محقق نشده است.
وی نتیجه مذاکرات برجام را برای ملت بی ثمر دانست و عنوان کرد: غرب به وعدخ خای خوددر برجام عمل نکرده است.
مسئول حوزه طلاب جالق با بیان اینکه سایه محرومیت کماکان بر سر استان سیستان وبلوچستان مستدام است، اظهار داشت: مرزها فرصت هستند نه تهدید و باید از ظرفیت آنها در اشتغال زایی استفاده کرد.
وی در پایان گفت و گو با بیان اینکه دولت هنوز نتوانسته مرزهای استان را ساماندهی کند، اذعان کرد: توصیه من به مسئولین این است که تیم کارشناس مجربی را برای حل و بررسی مشکلات مردم اعزام کنند.
 
انتهای پیام /1675
شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 2338
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *