800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

عزت یک ملت در سایه استقلال و آزادی است/تامین نیاز های اقتصادی، بزرگترین راه نفوذ بیگانگان به کشورهای اسلامی

امام جمعه سراوان گفت: بزرگترین راه نفوذ بیگانگان در کشورهای اسلامی تامین نیازهای اقتصادی آنها است.
rgege
rgege
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (30 مهر ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه سراوان در مسجد علی بن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه سراوان در خطبه های عبادی و سیاسی خود با بیان اینکه تامین نیازهای اقتصادی کشورهای مسلمان تنها را نفوذ بیگانگان است، گفت: معیشت یکی از دغدغه های اجتماعی ما است.
وی با بیان اینکه برتری بر بیگانگان یکی از راه های دوری از وابستگی به دولت های دیگر است، افزود: اگر ملتی بخواهد عزت خود را حفظ کند باید استقلال و آزادی کشور خود را بدست بیاورد.
امام جمعه سراوان با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: سست نشوید و شما برتر هستید اگر ایمان داشته باشید.
وی در ادامه با بیان اینکه یکی از ریشه های خطرناک نفوذ بیگانگان اقتصاد است، بیان داشت: تکامل سنت با عبور از سستی ها و شکست ها حاصل شده است.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان با اشاره به یکم آبان ماه سالروز آمار و برنامه ریزی اذعان کرد: اگر امروزه حاکمان و دولت مردان ما به عصره های مختلف اشراف دارند به برکت آمار و برنامه ریزی است.
وی با اشاره به سوم آبان ماه سالروز تاسیس سازمان ملل تصریح کرد: باید یک تصحیح خوبی در سازمان ملل صورت بگیرد، تا از جنایات زورمداران جلوگیری شود.
دهقان امام جمعه سراوان در پایان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) گفت: مردم سراوان با توجه به اینکه در منطقه مرزی زندگی می کنند، باید توجه و هوشیاری بیشتری داشته باشند.
 
انتهای پیام/1675
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 3347
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *