800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

نماز جمعه، پایگاه وحدت و همدلی /یهود، دشمن ترین مسلمانان

امام جمعه سراوان گفت: دشمن ترین مسلمانان یهود است که از حاکمان ظالم حمایت می کند.
hreh
hreh
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (26 آذرماه) با امامت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) گفت: کسانی که به دستورات الهی عمل می کنند در زندگی سعادتمند می شوند.
وی الگویی حسنه و بزرگ، صبوری در برابر مشکلات، وابسته و علاقه مند بودن به مسلمانان، مهربانی و عفت را از ویژگی های پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد و افزود: درس پیامبر در ناملایمات صبوری و مقاومت است.
امام جمعه سراوان با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: شما به رحمت خدا است که با همه خشرو هستید.
وی در ادامه سخنان با اشاره به اینکه پای بندی به ویژگی های پیامبر موجب رسیدن به زندگی خوبی می شود، بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) هرگز از کسی انتقام نگرفت و کسانی را که به او بدی کردند، بخشید.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان با اشاره به 26 آذر ماه سالروز حمل و نقل و رانندگان تصریح کرد: این قشر از مردم برای رفع نیاز های مردم مسافت های طولانی را طی می کنند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: رانندگان نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشته اند.
دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به سالروز ولادت نبی اکرم (ص) اذعان کرد: در دنیای امروزی مسئله وحدت شیعه وسنی بسیار مهم است و نباید تحت تاثیر غرب و کفر قرار بگیریم.
وی در پایان با بیان اینکه یهود دشمن ترین مسلمانان است و از حاکمان ظالم حمایت می کند، گفت: همه مسلمانان با هم برادر هستند و باید دست وحدت و برادری داشته باشند.
 
انتهای خبر/1675
 
 
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 4399
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *