800
۰
شستون گزارش می دهد؛

برگزاری نخستین کارگاه پیشگیری از اعتیاد سیستان و بلوچستان

نخستین کارگاه پیشگیری از اعتیاد سیستان و بلوچستان در شهرستان زاهدان برگزار شد.
hrehesh
hrehesh
به گزارش شستون، نخستین کارگاه پیشگیری از اعتیاد سیستان و بلوچستان با حضور جمعی از جوانان فعال و منتخب کانون هلال احمر مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
در این کارگاه کبری محمدی روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این کارگاه با شعار «این راه پایانش مرگ است»، گفت: این کار با حضور جوانان فعال و منتخب از سراسر گستره پهناور سیستان و بلوچستان و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شده است.
 
وی با تقدیر از ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و با اشاره به تفاهم نامه سازمان جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر در امر پیشگیری از اعتیاد، تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این کارگاه های آموزشی در سایر استان ها گامی موثر در امر پیشگیری از اعتیاد و آگاه سازی جوانان برداشته شود.
 
محمدی پیشگیری و هم اندیشی در خصوص اجتناب از مخاطرات و توجه به احوال جوانان پرشور و سرشار از انگیزه  را از اهداف برگزاری این کارگاه عنوان کرد و بیان داشت: کارگاه پیشگیری از اعتیاد در 2روز متوالی و با حضور 14نفر از کارشناسان امور جوانان سیستان و بلوچستان و 80 نفر از اعضای فعال استان با ارائه دیدگاه های مبتنی بر افزایش شعور و استدلال و مهارت های فکری و عمل به نقطه نظرات فرهنگی در خصوص دوری جستن از گروههای روانی و اجتماعی ویرانگر مواد مخدر برگزار شده است.

شایان ذکر است که از طرف کانون هلال احمر مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان، عبدالستار ترشابی، ادریس گهرامزهی، ندیم خشیش، عبدالله شیبانی، معصومه چمنی، افروزه نارویی و شقایق بنی طرفی زاده در این کارگاه آموزشی شرکت کردند.
 
انتهای پیام/1675
 
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 4696
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *