800
۰

حوادث تروریستی در راستای اسلام هراسی رقم می خورد/ خشونت و جنگ طلبی در دین اسلام جایگاهی ندارد

علمای اهل سنت هرمزگان ضمن محکومیت حادثه سن پترزبورگ تاکید کردند: دین اسلام براساس مهربانی و رحمت بنا شده و خشونت و جنگ طلبی در دین اسلام جایگاهی ندارد.
dshgfjf
dshgfjf
به گزارش شستون؛ علمای اهل سنت هرمزگان ضمن محکومیت حادثه سن پترزبورگ تاکید کردند: دین اسلام براساس مهربانی و رحمت بنا شده و خشونت و جنگ طلبی در دین اسلام جایگاهی ندارد.
حوادث تروریستی در راستای اسلام هراسی رقم می خورد
شیخ مسعود راهبر، امام جمعه اهل سنت بندرچارک در گفتگو با خبرنگار بین الملل هرمز؛ با اشاره به حمله تروریستی در ایستگاه مترو سن پترزبوزگ گفت:وقوع حملات تروریستی و حوادث انتحاری در گوشه و کنار دنیا علل مختلفی دارد که عامل اصلی این حوادث کشورهای غربی و مستکبری هستند که با حمایت و تعلیم افرادی با نام هایی همچون داعش، النصره و سایر گروههای تکفیری به دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان، قتل و کشتار انسان های بیگناه می باشند.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی پشت پرده حوادث تروریستی در راستای اسلام هراسی قرار دارد، اظهار کرد:عاملین حوادث خونی چون انفجار سن پترزبورگ دست نشانده کشورهایی است که از گسترش اسلام هراس دارند و این اعمال ننگین درصدد مخدوش کردن چهره اسلام هستند.
راهبر تصریح کرد: حمایت های جنگ طلبانه استکبار از گروههای تکفیری از آن جهت است تا تمام حوادث تروریستی و غیر انسانی را به مسلمان نسبت دهند در حالی که آتش تحجرگرایانه دست نشانده های استکبار دامن مردم بی گناه را گرفته است.
عالم اهل سنت هرمزگان ضمن محکومیت این حادثه خونین عنوان کرد:اتهام حوادثی از این قبیل از دین اسلام مبراست چرا که اسلام دین رحمت، مودت است و اسلام ساختگی آمریکایی تعلیم دهنده چنین افرادی است تا بر ریشه اسلام ضربه وارد کند.
امام جمعه اهل سنت چارک با تاکید بر روشن گیری و معرفی اسلام واقعی اظهار کرد:اسلام دین آرامش و مهربانی است و جبهه استکبار از گسترش روزافزون این دین الهی در گوشه و کنار دنیا احساس خطر کرده وبرای جلوگیری از مسلمان شدن مردم حق طلب دنیا نقشه های متعددی راطراحی کرده است.
خشونت و جنگ طلبی در دین اسلام جایگاهی ندارد
شیخ محمد صدیق بهجت، امام جمعه اهل سنت بندرلنگه با بیان اینکه دین مبین اسلام هیچ گاه خشونت و حوادث تروریستی را تایید نمی کند، گفت:مسلمانان از جنگ طلبی و ریختن خون انسان های بیگناه مبرا هستند لذا دست های پشت پرده برای بدنام کردن چهره اشلام در تلاش می باشند.
وی با تاکید بر هوشیاری مسلمانان و تردد گروههای تروریستی  افزود: گروههای تکفیری بوی از اسلام نبرده اند چراکه دین اسلام براساس مهربانی و رحمت بنا شده و پیامبر اسلام نیز رحمت العالمین است.
بهجت با بیان اینکه آینده از آن اسلام است،اظهار کرد:اسلام دینی است که با شریعت و فطرت سازش دارد که این امر موجب گرایش روز افزون مردم دنیا و توسعه روز افزون این دین الهی شده است.
امام جمعه اهل سنت بندرلنگه تاکید کرد: راه برون رفت از مشکلات جوامع و جهان امروز در دین اسلام نهفته است لذا مسلمانان با ارائه اسلام واقعی و تعیین رهبری جهان بین این دین الهی را بیش از پیش به جهانیان معرفی کنند.
بهجت با بیان اینکه انگشت اتهام تمام حوادث تروریستی و خونین به سمت مسلمانان است در حالی که اسلام دین خدای عزوجل و برای بشریت است.
استکبار جهانی برای تخریب جلوه اسلام در تلاش است
شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندرپل با اشاره به حادثه متروی شهر سن پترزبورگ گفت:پشت پرده این انفجار خونین دشمنان معاند می باشند که منجربه کشته و مجروح شدن انسان های بیگاه شده اند.
عضو شورای روحانیت خمیر با بیان اینکه دشمنان اسلام برای تخریب جلوه اسلام در تلاش اند تا به جامعه بزرگ اسلامی  ضربه بزنند،خاطر نشان کرد: علما دین باید در این نبرد نابرابر و ناجوانمردانه به میدان آیند و امت اسلامی را آگاهی ببخشند.
  منبع: دانا
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 6138
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *