800
۰
به مناسبت هفته تربیت‌بدنی انجام می‌شود؛

اجرای بیش از ۱۵ برنامه ورزشی و فرهنگی در سیب و سوران

رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران گفت: بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در سیب و سوران برگزار می‌شود.
اجرای بیش از ۱۵ برنامه ورزشی و فرهنگی در سیب و سوران
 محمدرضا خاکی زهی در گفتگو با خبرنگار شستون با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در شهرستان سیب و سوران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در هفته تربیت‌بدنی و ورزش که از  ۲۶ مهر لغایت ۲ آبان به‌منظور تبلیغ و ترویج همگانی کردن ورزش به اجرا در خواهد آمد.
رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران از ورزش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد جامعه سالم، شاداب و سرزنده نام برد و ادامه داد: امروزه تأثیر ورزش در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... جامعه بر کسی پوشیده نیست.

خاکی زهی خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست و دقیق و با آینده‌نگری به‌گونه‌ای عمل کنیم که مردم به‌صورت خودجوش به ورزش روی‌آورند و از این طریق هم توسعه ورزش همگانی را داشته باشیم و هم با بهره‌مندی از نظر کارشناسان، تجربه پیش‌کسوتان، مربیان و داوران، در راستای توسعه ورزش قهرمانی نیز قدم برداریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران در پایان غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ورزشکاران پیش‌کسوت، پیاده‌روی عمومی خانوادگی و برگزاری میز خدمت جهادی را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی اعلام کرد.

انتهای خبر
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 26817
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *