800
۰
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سراوان خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی باهدف شکوفایی استعداد روستاییان

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سراوان گفت: مسابقات ورزشی در روستاها و نقاط محروم باهدف شکوفایی استعداد ورزشی روستاییان انجام می‌شود.
برگزاری مسابقات ورزشی باهدف شکوفایی استعداد روستاییان
مصطفی دهواری در گفتگو با شستون بیان کرد: مسابقات چهارجانبه یادواره زنده‌یاد محراب امرا  با شعار ورزش پیام ور صلح و دوستی با حضور چهار تیم وحدت مورت، اتحاد دریدر، اتحاد میرآباد و پایگاه راهیناگ برگزار در سراوان برگزار شد.

وی افزود: در نهایت تیم وحدت مورت به مقام قهرمانی، اتحاد دریدر به مقام نایب‌قهرمانی و اتحاد میرآباد به مقام سومی و پایگاه راهیناگ به مقام چهارمی دست‌یافت.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سراوان ادامه داد: یکی از راه‌های توسعه ورزش توجه به نقاط محروم و روستایی است چرا که در روستاها و نقاط محروم استعدادهای خوبی وجود دارد که تابه‌حال شکوفا نشده‌اند و با انجام جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی در روستاها می‌توان استعدادهای ورزشی جدیدی را یافت.

دهواری خاطرنشان کرد: اگر به قهرمانان ورزشی توجه داشته باشیم متوجه می‌شویم که بسیاری از آنها ورزش را از روستا و مناطق محروم شروع کردند؛ لذا می‌طلبد به ورزش روستایی توجه بیشتری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: باتوجه‌به گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی و فناوری و رغبت کودکان، نوجوانان و جوانان به این سمت نیاز است که بازی‌های بومی و محلی و ورزش‌های روستایی احیا شود تا بتوانیم توانمندی‌ها را در این راستا توسعه دهیم.

انتهای خبر/
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 26866
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *