800
۰
سوت پایان مسابقات جام رمضان در سیب و سوران؛

تیم فوتبال آکادمی محمود فاتح جام رمضان سیب و سوران

رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران از قهرمانی تیم فوتسال آکادمی محمود در مسابقات جام رمضان این شهرستان خبر داد.
تیم فوتبال آکادمی محمود فاتح جام رمضان سیب و سوران
محمدرضا خاکی زهی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات جام رمضان در گفتگو با خبرنگار شستون اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان سیب و سوران با قهرمانی تیم فوتسال آکادمی محمود به پایان رسید.

 وی افزود: در این مسابقات ۱۵ تیم در بخش شهری شرکت داشتند که تیم آکادمی محمود قهرمان و تیم امین‌آباد موفق به کسب رتبه دوم شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران هدف از برگزاری این مسابقات را وحدت و همدلی، انس و مودت در میان جوانان بیان کرد و اضافه کرد: برگزاری این مسابقات در راستای ایجاد روحیه نشاط و ترغیب روحیه ورزشی در میان جوانان بوده و باید از این مسابقات درس گرفته و در گوی رقابت معنوی و علمی، از یکدیگر سبقت گرفت.

خاکی زهی با اشاره به اهمیت ورزش برای سلامت جسم و تقویت روح، خاطرنشان کرد: گسترش و نهادینه‌کردن فعالیت‌های ورزشی از جمله ورزش‌های قهرمانی و همگانی اثرات مثبت جسمی و روانی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال در ۷ نقطه از شهرستان در زمین‌های چمن مصنوعی مینی‌فوتبال و سالن‌های چندمنظوره ورزشی مسابقات جام رمضان برگزار شد و در بخش مرکزی شهرستان علاوه بر مسابقات فوتسال، مسابقات هندبال نیز برگزار شد.

 خاکی زهی تصریح کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات حمایت‌های خوبی از برگزارکنندگان و تیم های حاضر در مسابقات توسط حامیان ورزش شهرستان صورت گرفت.

 وی در پایان ضمن تشکر از حضور سرپرستان تیم‌های ورزشی و مسئولین حاضر در مراسم اختتامیه مسابقات لیگ فوتسال شهرستان، گفت: در این دوره از مسابقات علی غمگذاری بازیکن جوان و بااستعداد تیم آکادمی محمود به‌عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

 لازم به ذکر است که در مراسم اختتامیه مسابقات جام رمضان، فرشاد گرگیج فرماندار، سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر اعضای شورای اداری حضور داشتند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب: 27438
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *