800
۰
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

دوره ملی دانش‌افزایی مراکز ازدواج و خانواده در زاهدان آغاز شد

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: سی و ششمین دوره ملی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روان‌شناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در زاهدان آغاز شد.
دوره ملی دانش‌افزایی مراکز ازدواج و خانواده در زاهدان آغاز شد
به گزارش پایگاه خبری شستون، عباس شیبک در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: این دوره ملی در راستای توانمندسازی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده به مدت دو روز از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۱ آبان‌ماه به همت دفتر ازدواج و تعالی خانواده معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با اعطای گواهینامه از سوی وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ریزی‌شده است.

 وی ادامه داد: در این دوره مدیران مرکز ازدواج و خانواده و روان‌شناسان سراسر کشور حضور یافته‌اند و میزان مشارکت در این دوره ملی دانش‌افزایی قابل‌توجه بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: دوره یادشده بیش از ۱۶ ساعت است که ارتقای سطح دانش مدیران، روان‌شناسان و همچنین بروز شدن اطلاعات آنان از مهم‌ترین اهداف این دوره است تا اطلاعات روان‌شناختی در این محیط کارگاهی ارائه شود.

 وی افزود: دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی سی و ششمین دوره ملی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روان‌شناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به میزبانی زاهدان، دوره ازدواج در ایران چیستی و چرایی «واکاوی داده‌های آماری رسمی» با مدرسی نیما بردیافر جامعه‌شناس پژوهشگر اجتماعی و رئیس کمیسیون ازدواج و خانواده برگزار شده است.

شیبک در پایان گفت: کارگاه اول با مدرسی اسحاق رحیمیان بوگر عضو هیئت‌علمی گروه روان‌شناسان بالینی دانشگاه سمنان با عنوان راهبردهای کاربردی و فنون اثربخش در مشاوره و آموزش پیش از ازدواج کارگاه دوم نیز با موضوع راهبردی‌های کاربردی و فنون اثربخش در غنی‌سازی و استحکام روابط زوجین دایر شد.

 انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب: 26879
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *