800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت مهرستان خبرداد:

برگزاری کوه‌پیمایی در دامنه کوه بیرک مهرستان

فرمانده ناحیه مقاومت مهرستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج کوه‌پیمایی بسیجیان و کارکنان ادارات در دامنه کوه بیرک برگزار شد.
برگزاری کوه‌پیمایی در دامنه کوه بیرک مهرستان
به گزارش پایگاه خبری شستون، سید علیرضا میری بنجار در مراسم راهپیمایی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان برگزار شد، بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج به‌اتفاق بسیجیان ورزشکار، اعضای ستاد، شورای اداری و دانش‌آموزان رأس ساعت ۶ صبح در دامنه کوه بیرک مسیر جاده صداوسیما به بالای کوه بیرک، کوه‌پیمایی را برگزار کردیم.

وی به اهمیت ورزش برای سلامتی مردم اشاره کرد و افزود: مردم باتوجه‌به شرایط کاری بیشتر از ورزش و خصوصاً ورزش‌های همگانی فاصله گرفتند و یکی از منشأ بیماری‌ها که اکثر جامعه گرفتار آن هستند از نبود فعالیت‌های بدنی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خاطرنشان کرد: قشر کارکنان دولت و افرادی که کارهای اداری انجام می‌دهند و بیشتر ساعات روز را پشت میز نشسته‌اند، برای حفظ سلامتی خود حتماً در طول هفته و یا روز برنامه ورزشی داشته باشند و برنامه‌های ورزشی در طول هفته برای سلامت کارکنان در اداره در شرایط فعلی بسیار مفید است.

میری بنجار در پایان مردم را به ورزش توصیه کرد و گفت: باتوجه‌به افزایش رفاهی‌ات در زندگی مردم خصوصاً شهرنشین‌ها، لازم است که ورزش را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند چرا که پیشگیری بهتر از درمان است و ورزشی برنامه‌ای است که هیچ هزینه‌ای ندارد.

گفتنی است؛ در پایان همه شرکت‌کنندگان صبحانه را در دامنه کوه بیرک صرف کردند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 26973
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *