800
۰
رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال - لوکوموتیو/فرار از بحران پسران آبی پایتخت روی ریل ازبکستان

تیم فوتبال استقلال تهران در سومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم لوکوموتیو تاشکند می‌رود.
ج
ج
به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم فوتبال استقلال تهران در سومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم لوکوموتیو تاشکند می‌رود.


دوشنبه 23 اسفند
گروه A
استقلال - لوکوموتیو ازبکستان، ساعت 19
آبى پوشان در آخرين ديدار خود در سال 95 امیدوارند با حضور پرتعداد تماشاگران‌شان بتوانند دومین برد آسیایی خود را به دست بیاورند و ادامه صدرنشینی در آسیا را به هواداران‌شان عیدی بدهند.
شاگردان منصوريان در حال حاضر صدرنشین گروه هستند و از طرفى ديگر بهتر است بدانيم 3 تیم دیگر هم سه امتیاز دارند.
استقلالى ها با 4 گل زده بهترین خط حمله این گروه را تا امروز در اختیار دارند و ازبک‌ها نیز با دریافت یک گل نشان داده‌اند که خط دفاع مستحکمی دارند.

حضور پرتعداد تماشاگران در ورزشگاه می‌تواند از نظر روحی به بازیکنان استقلال کمک کند. آبی‌پوشان روی ضربات ایستگاهی و کرنر همیشه خطرساز هستند و چنین ضربه‌هایی برای آنها مى تواند مثمر ثمر باشد.

همچنين شاگردان منصوریان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانند با صدرنشینی به تعطیلات بروند هرچند بازیکنان استقلال نسبت به پرداخت نشدن به موقع مطالبات‌شان گلایه‌های زیادی را طى روزهاى اخير داشته اند و حتى آنها با اعتصاب تمرينات خود را تحريم كردند. 


آبى پوشان بابت عدم دریافت مطالبات و اظهارات حسن زمانی چند روز تمرینات را تحریم کردند، اما صحبت‌های رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه آنها را مجبور کرد که با بیانیه مشترک در صفحات شخصی خود اعلام کنند که برای بازی با لوکوموتیو در تمرینات شرکت كنند.

در هفته سوم رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا،بازيكنان تيم فوتبال استقلال برابر تیمی قرار می‌گیرند که فصل گذشته قهرمان لیگ ازبکستان شده است .تیمی فیزیکی و دونده‌ای که طبق سبک ازبکستانی‌ها بازی می‌کند. قهرمانی در لیگ ازبکستان تنها افتخار حریف استقلال نیست، آنها در جام حذفی هم قهرمان شده‌اند. بنابراین استقلال نباید تصور کند کار راحتی در برابر نماینده ازبکستان خواهد داشت.

در هر صورت با توجه به شرايط موجود و براى اينكه استقلالى ها از صدر گروه A فاصله نگيرند بر همين اساس بازیکنان و منصوریان دوست ندارند با ناراحتی به استقبال نوروز بروند، به همین دلیل همه فکرشان پیروزی مقابل لوكوموتيو تاشكند خواهد بود.


بازیکنان کلیدی
سید مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال بازیکن کلیدی استقلالی‌ها است. او موفق شده 4بار قهرمان لیگ و دوبار قهرمان حذفی شود. او همچنین زمانی که استقلال در سال 2013 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید در ترکیب این تیم بود. خسرو حیدری، دیگر بازیکن باتجربه استقلالی‌ها است. البته کاوه رضایی، مهاجم گلزن استقلال است که در فصل گذشته به این تیم آمد.

سرمربی: علیرضا منصوریان
منصوریان موفق شد تیم نفت تهران را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015 به مرحله یک چهارم نهایی برساند. او پیش از آن به عنوان بازیکن تیم‌ملی ایران شناخته شده بود و در جام جهانی 1988برای ایران بازی کرد. او به همراه استقلال بیش از 200بازی انجام داده است و در لیگ‌های آلمان و یونان سابقه بازی دارد.

 
لوکوموتیو ازبکستان:
نماینده فوتبال ازبکستان و شهر تاشکند، با قهرمانی در رقابت های فصل گذشته این کشور، موفق شد در مسابقات این فصل حاضر، حضور یابد.
شاگردان میکرو جلیچیچ که در رده دوم لیگ ازبکستان قرار دارند، رقیبی دست و پا بسته برای استقلال محسوب نمی شوند.
نستروف، کاخی ماخارادزه، نمانیا جانیچیچ، صدرالدین عبداله اف و بوربک یوشودف، سرشناس ترین بازیکنان حاضر در ترکیب رقیب آبی ها به حساب می آیند.

بازیکنان کلیدى
ایگناتی نستروف، دروازه‌بان کار بلد لوکوموتیو که در فصل گذشته عملکردی عالی داشت. لوکوموتیو از 10 بازی که در فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد تنها 5 گل دریافت کرد. البته حضور تیمور کاپادزه، کاپیتان لوکوموتیو که بیش از 100 بازی ملی برای ازبکستان انجام داده است و موفق شده به همراه دو تیم پاختاکور و بنیادکار در 3 سال اخیر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد، نقطه عطفی برای لوکوموتیو است.

سرمربی: جليچيچ
میرکو جلیچیچ استرالیایی، مربی نه‌چندان سرشناس استرالیایی هدایت این تیم را بر عهده دارد. لوکوموتیو در حال حاضر در رتبه دوم لیگ حرفه‌ای ازبکستان قرار دارد.

نکته جالب اینکه سرور جپاروف، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ازبکستان از لوکوموتیو راهی استقلال شد اما به دلیل محرومیت این باشگاه از فعالیت در نقل‌وانتقالات نتوانست قرارداد خود را با آبی‌پوشان ثبت کند و به سپاهان پیوست.

داوران بازى :
سومین دیدار استقلال از گروه A سری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر لوکوموتیو ازبکستان در حالی روز دوشنبه 23 اسفند از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که داوران کره جنوبی قضاوت این بازی را بر عهده دارد.

داور وسط: کیم جونگ هیوک
کمک اول: یون کوانگیول
کمک دوم: کیم یوانگو
داور چهارم: علی ردا از لبنان

همچنین صیفی الدین بن ابوبکر از کشور مالزی عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و عمر موسی خلف ابولوم از کشور اردن به عنوان ناظر بازی و داوری انتخاب شده است.     انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 5879
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *