800
۰

فاز جدید برگزاری دربی سرخابی ها در آلمان کلید خورد

حامی مالی 2 تیم استقلال و پرسپولیس قصد دارد تحت هر شرایطی دربی سرخابی ها را در آلمان برگزار کند.
س
س
به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره لغو و برگزارى دربى85 در رسانه ها منتشر شد در نهايت اين ديدار در تاريخ تعیین شده یعنی ٣١ تير ماه برگزار نشد تا بحث جریمه برای هر 2 تیم استقلال و پرسپولیس از سوی مسئولان ورزشگاه بیله فیلد آلمانی به گوش برسد. جریمه 200 هزار یورویی که سرخابی ها در صورت به نتیجه رسیدن شکایت آلمانی ها باید آن را پرداخت کنند. البته در این میان مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس قصد دارند برای جلوگیری از جریمه شدن راه دیگری را در پیش بگیرند.
 در همین راستا با توجه به برگزار نشدن دربی 85 در تاریخ 31 (امروز)، مسئولان مربوطه در نظر دارند با ایده جديد به سراغ برگزارى اين دربى در تاريخى جديد بروند.تاریخی که هنوز مشخص نیست مورد موافقت مسئولان سازمان لیگ و رییس کمیته  برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال قرار گیرد یا خیر.
2 تيم فوتبال استقلال و پرسپوليس در اولين ديدار هاى خود در ليگ برتر هفدهم به مصاف صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان مى روند اما با توجه به شنیده ها قرار است با رايزنى هاى حامی مالی و ديگر مسئولان، سرخابى ها اولين ديدار هاى ليگ برترى خود را لغو کنند تا اوایل مرداد ماه در آلمان به مصاف يكديگر بروند.
انتهای پیام/
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 7920
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *