800
۰

خط آتش 4/5 میلیارد تومانی بدون یک گل زده!

تیم فوتبال استقلال تهران در فصل جدید حدود 4/5 میلیارد تومان هزینه خط تهاجمی تیمش کرد در حالی که مهاجمانش هنوز بعد از 270 دقیقه یک گل هم به ثمر نرساندند.
م
م
به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال در نقل و انتقالات پیش از فصل هفدهم نسبت به جذب برخی بازیکنان اقدام کرد که در همین راستا تعدادی مهاجم هم به خط حمله منصوریان اضافه شدند.
 بازیکنان با تجربه ای از جمله بیت سعید و شهباززاده به ترکیب مهاجمان آبی پوش اضافه شدند تا بدین ترتیب قدرت را در این خط نظاره گر باشیم.علی قربانی به همراه جابر انصاری و مهدی قائدی نیز دیگر نفراتی هستند که در تیم استقلال مهاجم به حساب می‌آیند.
منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در طول این فصل 5 گزینه برای خط حمله تیمش دارد که  یک الی دو نفر آنها در هر بازی در ترکیب ثابت قرار می‌گیرند.
در مجموع می توان گفت چیدمان و ارنج تیم استقلال در جمع نفرات به گونه‌ای شکل گرفته که با توجه به حضور یکسری بازیکن چند پُسته در این تیم، برای هر خط گزینه‌های متعددی وجود دارند که این موضوع دست سرمربی را برای انتخاب گزینه های بهتر باز می‌گذارد.
البته در خط حمله استقلال شرایط نابسامانی نیر دیده می شود. سجاد شهباز زاده یک گلزن فوق العاده خوب بوده که به نوعی می توان گفت عملکرد خوب او به 2 سال پیش باز می گردد و  اصلا کسی نمی داند که سجاد امروز هم شرایط خوبی دارد یا نه؟چرا که این بازیکن هنوز آن طور که باید سجاد همیشگی گلزن نشده است و شاید هم زمان می برد تا او خود را با شرایط فعلی وفق دهد که همین امر می تواند باعث شود استقلال هفته ها آمار بالا بردن گلزنی را از دست بدهد.
همچنین حسن بیت سعید دیگر مهاجمی در خط حمله استقلال که تا به اینجا خرید خوبی بوده اما گل نزدن او کمی تعجب بر انگیز است . در طرف مقابل جابر انصاری هم مهاجم قابل قبولی است که در بعضی بازی ها غیر قابل پیش بینی است.
در مجموع فعلا نمی توان ارزیابی ویژه ای روی خط حمله استقلال داشت اما این نوع عملکرد استقلالی ها نشان می دهد که نمی توانیم نظاره گر ظهور بهترین مهاجمان لیگ از دل خط حمله آبی ها باشیم.
منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تا هفته سوم رقابت های لیگ برتر به این نتیجه رسیده که تا به اینجا خط حمله تیمش گل نزده و آمار یک گل در سه بازی به طور کلی برای استقلال خوب نیست و با این آمار نمی تواند به فکر قهرمانی باشد.
در واقع استقلال هنوز وارد بحران های اصلی در این زمینه نشده اما با این وجود نمی توان نگرانی ها را بابت ضعف آماری خط حمله استقلال نادیده گرفت . بازیکنانی همچون جابر انصاری، سجاد شهباز زاده، بیت سعید ، قائدی و قربانی همگی دریبل‌زن هستند اما این بازیکنان در سه دیدار ابتدایی فصل هفدهم گل‌نزن بوده اند و این موضوع هم می تواند برای منصوریان نگران کننده باشد.
مهدی قائدی:
بازیکن جوان استقلال که به محض ورود به زمین مسابقات با تشویق بی شمار هواداران مواجه می شود و اصلا شاید همین تشویق ها روی او اثر منفی بگذارد و تمرکز او برای گلزنی بهم بریزد اما مطمئنا قرارداد 300 میلیون تومانی قائدی باید به صورتی به او پرداخت شود که این بازیکن حداقل در کارنامه اش گلی به ثبت رسانده باشد نه اینکه پس از گذشت 3 هفته هیچ گلی را نزده باشد.
خط آتش 4/5 میلیارد تومانی بدون یک گل زده!
سجاد شهباززاده:
بازیکنی که پس از کشمکش های فراوان مجدد قرارداد خود را با استقلال ثبت کرد و پیراهن خاک خورده شماره 10 را که منصوریان برای او به صورت ویژه  کنار گذاشته بود را بر تن کرد .عملکرد این بازیکن تا هفته سوم ابتدایی لیگ هفدهم به نحوی بوده که او با قرارداد یک میلیارد و دویست میلیون تومانی اش هنوز نتوانسته گلی را برای استقلال به ثمر برساند.
 
خط آتش 4/5 میلیارد تومانی بدون یک گل زده!
علی قربانی:
بازیکن جوان استقلال که قرارداد خود را برای فصل پیش رو با آبی ها ثبت کرد اما به نوعی می توان گفت عملکرد این بازیکن در فصل جاری با سال گذشته کلی فرق دارد و او با عقد قرارداد 800 میلیون تومانی هنوز موفق نشده حتی یک گل را برای تیمش به ثمر برساند.
 
خط آتش 4/5 میلیارد تومانی بدون یک گل زده!
حسن بیت سعید :
بازیکن موفق فصل گذشته استقلال خوزستان که گل های متعددی را برای تیم سابقش به ثمر رسانده انا هم اکنون در استقلال استعداد گلزنی خود را به فراموشی سپرده و با عقد قرارداد یک میلیارد و دویست میلیون تومانی هنوز پایش برای زدن یک گل برای تیمش باز نشده است.
 
خط آتش 4/5 میلیارد تومانی بدون یک گل زده!
جابر انصاری:
مهاجم باهوش استقلال که گلزنی او را می توان خاص ارزیابی کرد چرا که این بازیکن در بازی ای موقعیت عالی داشته باشد می تواند پا به توپ شود و گلزنی کند در غیر این صورت در برخی دیدار ها هم می تواند مهره خنثی باشد .قرارداد یک میلیارد تومانی جابر هم حتی باعث نشده که او تا به اینجای مسابقات یک گل برای آبی پوشان به ثمر برساند.
خط آتش 4/5 میلیارد تومانی بدون یک گل زده!
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 8345
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *